≈ TECHNICKÉ PODMÍNKY ≈

    Aby vše fungovalo, jak má, potřebujeme od pořadatele zajistit několik maličkostí:

  •   Samostatnou zásuvku 230V/16A, na které nejsou připojeny další odběry, zařízení, která mají velký odběr. Naše aparatura má poměrně velký výkon a při připojení by vypadával proud.

  •   Pódium či prostor pro kapelu o velikosti minimálně 5x2m. Na pódiu bude kromě hudebníků stát i aparatura. Hraní venku není problém, ale požadujeme kryté stání, ať jako ochranu před deštěm, tak i před sluncem.

  •   Stůl se třemi židlemi, kde si mohou hudebníci sednout a případně zkonzumovat občerstvení o přestávce mezi sériemi.

  •   Přístup na pódium minimálně dvě hodiny před začátkem hudební produkce, musíme postavit aparaturu, provést zvukovou zkoušku a připravit se na vystoupení.

  •   Stání pro jeden automobil poblíž vchodu do budovy, kterým přijedou hudebníci s aparaturou.

  •   Při hraní v uzavřeném areálu bychom poprosili o povolení k vjezdu, v tom případě nahlásíme SPZ auta, se kterým přijedeme.

  •   Pokud bude požadavek na připojení někoho dalšího na naši aparaturu, pak bychom to potřebovali s předstihem vědět, abychom případně včas doplnili naši techniku.

  •   Podle autorského zákona pořadatel hlásí veřejnou hudební produkci Ochrannému svazu autorskému, k čemuž my poskytujeme seznam našich skladeb.


Nebudeme vám tady dalekosáhle popisovat, na jaký typ aparatury hrajeme a jaké má parametry a jiné pro vás nezajímavosti. Samozřejmě, kdyby se našel mezi Vámi někdo, koho to opravdu zajímá, rádi na Vaše otázky odpovíme, stačí zavolat.

Objednávky


Co se objednávek akcí týká, když nám je zaslaná objednávka e-mailem, messengerem (FB) nebo tradiční poštou, je objednávka braná jako závazná, z čehož vyplývá, že na termínu jsme se domluvili oboustranně. V případě zrušení akce ze strany objednavatele 0-14 dní s výjimkou (zemětřesení, válka, epidemie, požár, tsunami, revoluce a prohibice) je účtován storno poplatek ve výši 50% ze smluvní částky. Doufáme, že k tomu nikdy nedojde 🙂